maandag 29 april 2013

Welke dag is het morgen?!

Koninginnedag!! Maar wel de laatste. Helaas moeten wij afscheid nemen van onze Koningin Beatrix. Maar we krijgen er wel een Koning voor terug.
Het zal even wennen zijn om van Koninginnedag om te schakelen naar Koningsdag op 27 april i.p.v 30 april, maar wat maakt het uit! Wij blijven deze dag gewoon vieren!

Ik ben zaterdag al naar de intratuin geweest om de tuin wat vrolijker te maken voor morgen. Maar ik blijf niet alleen in de tuin hangen! Ik ga er wel op uit natuurlijk! Ik ga verschillende plekken een bezoekje brengen morgen.

Weten jullie ook nog een paar plaatsen waar je geweest MOET zijn op Koninginnedag en waar je op deze dag gezelligheid kunt beleven?!

Laat het mij weten!

Hieronder nog twee foto's. De eerste is van de Intratuin en ik sta er ook op met mijn nieuwe, zwarte, leren jas! En de tweede foto is om in de "mood" van Koninginnedag te komen!

Veel plezier morgen!

x. Anjani





Geen opmerkingen:

Een reactie posten