zondag 21 april 2013

Een andere stad

Tot nu toe hebben we allemaal zonnige dagen gehad. Ik hoop dat jullie er net zo van genoten hebben als ik. Ik zou zeggen, lees snel verder, want ik neem je mee naar Delft.

Jullie zullen wel denken, naar Delft? Ja, dat klopt. Ik ben gisteren naar Delft geweest.
Toen ik daar aankwam leek het alsof ik in de 17e of 18e eeuw was belandt. Ik zag ouderwetse kleine huizen en hele smalle straatjes met hier en daar tussen al die huizen allemaal leuke, gezellige, kleine winkeltjes en bruggetjes. Het was zo anders dan het grote Den Haag waar ik woon of misschien het grote Amsterdam, Rotterdam of andere stad waar jullie wonen. Maar misschien woon je wel in zo'n gezellig, ouderwets dorpje!

Je zal je wel afvragen wat ik daar deed. Ik had twitter al platgegooid met berichten dat ik naar het theater in Delft zo gaan om een theatervoorstelling van mijn lieve zusje bij te wonen. Mijn vrienden zullen wel gek geworden zijn met al die berichten en foto's die ik plaatste over Delft en de voorstelling.

Maar ik heb genoten van het stadje, de winkels en de voorstelling!
Ik zie het zonnetje nog schijnen dus ik wens jullie allemaal nog een zonnige namiddag toe en tot snel weer!

x. Anjani


                                    Poster van de voorstelling van mijn kleine, lieve zusje <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten