donderdag 27 juni 2013

Chardonnay en mokka taart


Het is een bewolkte dag vandaag, maar niet voor mij. Nee, voor mij is het vooral een zonnige dag ondanks de zon niet schijnt.
Ik heb namelijk heel goed nieuws gekregen vandaag en dat is, dat ik ben...

                                                              GESLAAGD!!!

Ik heb mijn MBO opleiding afgemaakt! Van de middelbare school naar de MBO is toch een hele omschakeling. Het is ineens allemaal veel volwassener en je werkt vooral in groepjes, omdat je veel projecten samen moet maken. Je leert om meer samen te werken en dat kan soms nog wel eens een gekkenhuis zijn!

Vandaag besef ik dat ik juist die gekkenhuis zal missen. Ik heb een onwijs leuke ervaring gehad en het waren drie geweldige jaren met ups en downs.

Uiteindelijk komt toch aan alles een einde en wordt het weer tijd om een nieuwe start te maken met nieuwe mensen en nieuwe ervaringen. Dit zal voor mij toch altijd een beetje lastig blijven. Ik vind het nooit leuk om afscheid te nemen, maar er zullen altijd mensen komen en gaan in je leven.

Het was weer fijn om na een lange tijd te schrijven, want door de examen stress heb ik dat bijna niet kunnen doen.

Ik hoop dat ook jullie het jaar leuk afsluiten. En voor degene die werken hoop ik dat ook zij er snel even tussenuit kunnen om bij te komen van het soms nogal hectische leven.

x. Anjani





Na al het studeren en het goede nieuws die ik daarvoor heb gekregen,
heb ik wel een Chardonnay en mokka taart verdient!
 
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten